Opgelost door Lycamobile: Simkaart geblokkeerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 458055
Gebruiker
Moos
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik kan nu al een tijdje niet gebeld worden door sommige mensen. In het begin dacht ik er niet veel aan maar nu ik er ook al geen beltegoed meer kan zetten wordt het wel een probleem. Ook kan ik de klantenservice niet bereiken want dan hoor ik 'Het nummer dat u heeft gebruikt is onjuist' ,terwijl dat helemaal niet zo is. Nu las ik ergens dat als je een tijdje je sim kaart niet opwaardeerd hij geblokkeerd wordt ofzo, samen met je telefoonnummer. Dit is natuurlijk HEEL vervelend, vandaar de vraag of jullie hiermee zouden kunnen helpen. Niet alleen zou ik er weer beltegoed op willen zetten, ook zou ik m'n huidige nummer nog steeds willen behouden.

De oplossing

Ik wil dus, zoals ik hierboven al zei, dat jullie de blokkering van m'n simkaart opheffen. Zodat ik er weer beltegoed op kan zetten en m'n telefoonnummer het weer doet.

4 reacties

  1. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Geachte klant,

    Help ons alstublieft met uw Lycamobile-nummer, simkaartnummer (19-cijferig nummer op de achterkant van de simkaart) om de status van de simkaart te controleren.

    Neem gerust contact met ons op als u nog vragen heeft.

    Vriendelijke groeten,

    Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar
  2. Auteur
    Moos
    Datum
    De 19 cijferige code is: 8931090700057710653
  3. Auteur
    Lycamobile
    Datum

    Hallo Raja,

    Uw simkaart heeft de status vervallen omdat deze niet wordt gebruikt volgens de voorwaarden. We hebben uw gegevens doorgestuurd naar de betreffende afdeling om de simkaart geactiveerd te krijgen, zodat u deze kunt blijven gebruiken.

    Houd er rekening mee dat heractivering alleen wordt voltooid als dit mogelijk is. U kunt de status van de simkaart na 24 tot 48 uur controleren.

    Bedankt voor uw tijd en aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog andere vragen heeft.

    Vriendelijke groeten,

    Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar
  4. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Hallo klant,

    Nummer is nu geactiveerd. We zouden het op prijs stellen als u kunt controleren of alles naar behoren werkt en als dit niet het geval is, laat het ons dan weten.

    Neem gerust contact met ons op als u nog vragen heeft.

    Vriendelijke groeten,

    Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lycamobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen