Klacht Lycamobile: Simkaart geblokkeerd

Moos

Hallo. Een tijdje plaatste ik onderstaande klacht.

'Ik kan nu al een tijdje niet gebeld worden door sommige mensen. In het begin dacht ik er niet veel aan maar nu ik er ook al geen beltegoed meer kan zetten wordt het wel een probleem. Ook kan ik de klantenservice niet bereiken want dan hoor ik 'Het nummer dat u heeft gebruikt is onjuist' ,terwijl dat helemaal niet zo is. Nu las ik ergens dat als je een tijdje je sim kaart niet opwaardeerd hij geblokkeerd wordt ofzo, samen met je telefoonnummer. Dit is natuurlijk HEEL vervelend, vandaar de vraag of jullie hiermee zouden kunnen helpen. Niet alleen zou ik er weer beltegoed op willen zetten, ook zou ik m'n huidige nummer nog steeds willen behouden.'

Er werd toen gevraagd om een 19 cijferige code op m'n simkaart. Die heb ik vervolgens gegeven en alles was opgelost. Maar nu heb ik WEER hetzelfde probleem. Ik zou het dus fijn vinden als ik weer geholpen zou kunnen worden

Hetzelfde als de vorige keer, ervoor zorgen dat alles weer werkt en ik dus gewoon weer kan bellen/gebeld kan worden, beltegoed op m'n telefoon kan zetten en berichten kan ontvangen.

Lycamobile
    Hallo Raja,

Het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt bij het gebruik van uw simkaart.

Volg de onderstaande stappen met uw handset om handmatig uw netwerk te kiezen

Ga naar het menu - Lycamobile Services - Lycamobile - Selecteer modus - Automatisch
    Bij het invoegen van een simkaart zou de sim binnen 15 seconden op het Lycamobile-netwerk moeten linken. In zeldzame scenario's zou het maximaal 45 seconden duren.

Als de sim binnen 45 seconden geen netwerk krijgt:

Ga naar het menu - Lycamobile Services - Lycamobile - Selecteer modus - Handmatig - Nationaal / Nederland
    Ga naar het menu - Lycamobile Services - Lycamobile - Selecteer taal - Engels

Schakel de telefoon uit en weer in nadat u deze handeling hebt uitgevoerd. Het netwerk zal verschijnen.
    Deze instellingen zijn ingesteld als standaardinstellingen voor alle Lycamobile Sims.

We zouden het op prijs stellen als u zou kunnen controleren of alles naar behoren werkt en als dit niet het geval is, kunt u ons helpen met de onderstaande details voor verder onderzoek.

SIM-kaartnummer:
    Bestemmingsnummer met landcode waarvan u geen oproepen kunt ontvangen:
    Foutmelding:
    Merk en model handset:
    Alternatief contactnummer:
    Volledig locatieadres:

We willen u bedanken voor uw geduld en begrip.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.

Vriendelijke groeten,

Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar

Ook een klacht indienen over Lycamobile?