Klacht Lycamobile: Wel betaald en toegoed, niet meer kunnen bellen of gebeld worden.

Sander

Hier hetzelfde als vele andere alleen heb ik nooit een bericht gehad.. Ook kan ik niet meer bellen dus ik hen contact gehad 4 keer met lycamobile klantenservice.Maar daar blijft iedere reactie uit. Kennelijk wil dit bedrijf alleen maar geld incasseren en verder geen dienst leveren. U bent dus Allen gewaarschuwd!!!!!

Naar aanleiding van deze klacht welke ik ook naar Luca doorgestuurd had kwam er ineens weer een afwimpel bericht. Men heeft weer gevraagd wat het probleem was en opnieuw gevraagd naar de simkaartnummers e.d.

Echter zoals mijn verwachting nu inmiddels 2 weken later geen enkele reachtie op terug mogen ontvangen. Het blijven tenslotte in mijn ogen oplichters welke je nummer zonder aanleiding buiten werking stellen en het resterende beltegoed incasseren.

Dus lycamobile gevalletje goedkoop is duurkoop!!!!!!!

Lycamobille houd me nu al meer dan een half jaar aan het lijntje en is kennelijk niet in staat dit op te lossen!
Dit bedrijf denkt helaas niets aan oplossingen, en enkel alleen in standaard teksten. Hiermee proberen ze iedereen af te wimpelen en er is helaas niets aan te doen. Nummer en beltegoed kwijt aan de Lyca oplichters. Op internet lees is veel soortgelijke klachten. Ik heb mijn klacht gemeld bij de ACM en zou iedereen die een soortgelijk iets heeft meegemaakt ook moeten doen. Hopelijk gaan deze dan een onderzoek of handelen tegen deze oplichters praktijken bij Lycamobille. Enige optie was het nemen van een nieuw nummer. Dat is uiteindelijk ook gebeurd alleen uiteraard niet meer bij de Lycamobile oplichters. Nog nooit z'n slechte klantenservice gehad maar deze zitten ook in India of een dergelijk land en snappen niets van de Nederlandse taal! Kortom Lycamobille gevalletje van goedkoop is duurkoop!!!!!!!!!!

Beste Jessy,

Beschouw deze boodschap alstublieft als een oprechte verontschuldiging van Lycamobile voor het ongemak. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u kan zijn geweest.

Help ons alstublieft met uw Lycamobile-nummer, een korte beschrijving van uw probleem en een alternatief contactnummer voor verdere discussies.

Bedankt voor uw tijd en aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog andere vragen heeft.

Echo echo,

Probleem is inmiddels meermaals bekend gemaakt per email waarna er iedere keer gegevens gevraagd worden. Na het aanleveren van de gevraagde gegevens komt er echter geen enkele reactie. Probleem is wat de meeste mensen ondervinden. Jullie blokkeren het nummer en stelen het beltegoed zonder geldende rede.
    Hallo klant,

Ik begrijp uw frustratie en bied mijn excuses aan voor het ongemak.

Bevestig uw Lycamobile-nummer, het e-mailadres waarmee u contact hebt opgenomen met onze klantenservice om dit verder te onderzoeken.

Geachte,

De eerdere berichten heeft u ook ontvangen op cs@lycamobile.nl maar daar neemt u helaas nooit de moeite om een reachtie te sturen. Kennelijk is dat alleen mogelijk bij openbare berichten omdat u kennelijk niet van negatieve berichten in het openbaar. Ik verzoek u dan ook daar te kijken. Ik zal dit bericht tevens weer doorsturen naar dit email adres.

Maar zoals u kunt verwachten met de werkwijze van Lycamobille staat het internet vol met negatieve berichten op de zelfde wijze als ik inmiddels ook zelf heb mogen ervaren.

Persoonlijk raad ik dan ook iedereen uiteraard af met Lycamobille in zee te gaan!!!!

Hallo klant,

Ik begrijp uw frustratie en bied mijn excuses aan voor het ongemak.

Beste Klachtenbehandelaar,

U leest, begrijpt mijn berichten niet of wil ze niet begrijpen. Tevens valt u iedere keer in herhaling, en stuurt u wederom standaard afwimpel berichten.

Verdiep u eens in de berichten en los het eens op!!!

Hallo klant,

We hebben uw Lycamobile-nummer en e-mailadres niet bij ons. Daarom vragen we deze gegevens te onderzoeken en verder te brengen.

Beste Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar

De eerdere berichten heeft u ook ontvangen op cs@lycamobile.nl

Daar kunt u alle informatie vinden wat u nodig heeft, inmiddels is dat al 4x gestuurd dus neemt u nu eens de moeite daar eens te kijken en eens te reageren.

Groet,

Hallo klant,

Zonder dat u uw Lycamobile-nummer en e-mailadres opgeeft, kunnen we niet verder onderzoeken. Daarom vragen we deze gegevens te onderzoeken en verder te brengen.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Klachtenbehandelaar

Gegevens inmiddels voor de 5e keer in een privé bericht gestuurd en wacht u reactie dan ook af.

Geachte klant,

We zien dat nummer 0687923575 momenteel actief is met verschillende simkaarten. We zijn geëscaleerd naar de betreffende afdeling om de reden hiervan te controleren en zullen u zo snel mogelijk informeren over de uitkomst van de escalatie.

** Reactie Lycamobile welke via een persoonlijk email bericht is verstuurd **

Geachte klant

Bedankt voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail, wilt u weten waaroom u geen verbinding met het netwerk heeft.

Het telefoon nummer is komen te vervallen. Dat betekent dat u langer als 4 maanden niet heeft opgewaardeerd.

Zodra een nummer is komen te vervallen kunnen wij het telefoon niet meer terug halen.

Heeft u een betaal bewijs dat u in de afgelopen maanden nog heeft opgewaardeerd dan ontvangen wij die graag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Indien wij u nog ergens anders mee kunnen helpen horen wij dat graag.

U kunt contact opnemen door te bellen naar: 1200 of een e-mail te sturen naar cs@lycamobile.nl.

Met vriendelijke groeten,

Yousra..

Lycamobile Customer Service

Email: cs@lycamobile.nl

Tel: 1200 of 020 754 3030
    Geachte,

Naar aanleiding van u email bericht wil ik het volgende mededelen. Als eerste zou ik u eens willen vragen indien u hiertoe vermogend bent, om u eens in de kwestie in te lezen in plaats van mijn met standaard testen welke iedere keer exzakt hetzelfde zijn af proberen te wimpelen . Ik vermoed tevens sterk, dat deze dan ook voorgeprogrammeerd staan in u systeem. Ik neem aan dat u ergens in India of een dergelijk land zit met u klantenservice. Op zich geen probleem maar gezien mijn bevindingen heb ik sterk het vermoeden dat u de Nederlandse taal niet machtig genoeg bent om maar iets van mijn kwestie te begrijpen.

Inmiddels klopt het dat ik al 4 maanden niet kan opwaarderen daarvoor zou ik namelijk op het netwerk moeten kunnen maar dat kan ik dus al 5 maanden niet. daarover stuur ik u ook al 5 maanden berichten maar deze begrijp u kennelijk dus niet of u wil niet de moeite nemen hier iets aan te doen.

Als ik vervolgens op openbare forums klachten ga posten kun u wel ineens, helaas onzinnige reacties geven. En dan kom u nu ineens met het feit dat mijn nummer vervallen is omdat er 4 maanden niet is opgewaardeerd. Dit is uiteraard niet gebeurd omdat ik geen verbinding kon maken met het netwerk kon maken waarover ik u al 5 maanden geleden heb bericht. Verder merk ik op dat u dit ook bij andere klanten doet, vermoedelijk om het beltegoed te houden en een ander nummer proberen te verkopen. Gezien mijn ervaringen met Laca is het uit te sluiten als dit nummer vervallen is ik ooit nog met deze oplichtings- praktijken te maken wil hebben en dan overstap naar een provider die wel op een normale manier met zijn klanten omgaat!

Ik verzoek u dus kennis te nemen van dit en eerdere berichten en dan eens met een zinnige reactie komt.

In afwachting op u reactie,

Sander
    Dit is het eerste bericht per email aan lyca waarna we 3 maanden aan het lijntje gehouden zijn en nu kennelijk ons nummer en beltegoed kwijt zijn

Wo 15-4-2020 13:23
    Geachte heer mevrouw,

Wij hebben een prepaid abonnement met nummer XXXXXXXXXX bij Lyca welke wij af en toe gebruiken tijdens vakantie en uitstapjes.

Onlangs hebben wij getracht dit nummer te gebruiken en op te waarderen. Kaart is teven al aangekocht en in bezit. Maar krijgen geen contact meer met netwerk. Een aantal weken hebben wij via het contact formulier o[p de website deze kwestie ook al gemeld maar tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen hierop vandaar nogmaals dit email bericht.

Wij zien u oplossing en reactie graag tegemoet,

Hallo klant,

Hieronder vindt u de deactiveringsdetails van uw nummer.

MSISDN: 31687923575
    Simkaartnummer: 8931090700039337245
    Laatste gebruiksdatum: 2019-07-05 16:19: 26.000
    Deactivering datum: 2019-12-16 09:28: 58.770

We zien dat het nummer al is toegewezen aan een andere klant, waardoor hetzelfde nummer niet kan worden verstrekt. U kunt onze diensten blijven gebruiken met een nieuwe simkaart en een nieuw nummer. U kunt niet opladen omdat de simkaart is uitgeschakeld en het nummer niet actief is.

Klachtenbehandelaar

Ook een klacht indienen over Lycamobile?