Klacht Lycamobile: Wel betaald en toegoed, niet meer kunnen bellen of gebeld worden.
Details
Klacht
Hier hetzelfde als vele andere alleen heb ik nooit een bericht gehad.. Ook kan ik niet meer bellen dus ik hen contact gehad 4 keer met lycamobile klantenservice.Maar daar blijft iedere reactie uit. Kennelijk wil dit bedrijf alleen maar geld incasseren en verder geen dienst leveren. U bent dus Allen gewaarschuwd!!!!!Naar aanleiding van deze klacht welke ik ook naar Luca doorgestuurd had kwam er ineens weer een afwimpel bericht. Men heeft weer gevraagd wat het probleem was en opnieuw gevraagd naar de simkaartnummers e.d.
Echter zoals mijn verwachting nu inmiddels 2 weken later geen enkele reachtie op terug mogen ontvangen. Het blijven tenslotte in mijn ogen oplichters welke je nummer zonder aanleiding buiten werking stellen en het resterende beltegoed incasseren.
Dus lycamobile gevalletje goedkoop is duurkoop!!!!!!!
Gewenste oplossing
Lycamobille houd me nu al meer dan een half jaar aan het lijntje en is kennelijk niet in staat dit op te lossen!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.