Klacht Lyceo: Geen geld terug

Klachtnummer
# 436629
Gebruiker
denkmeelyceo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn dochter heeft geen eindexamen dit jaar. Dus.. de examentraining van Lyceo is niet meer nodig. Ook zijn er geen familieleden die zou de voucher kunnen gebruiken. Bovendien ben ik zonder werk en heb het geld hard nodig. Ik heb meerdere keer een bericht aan Lyceo verstuurd met een verzoek om mijn geld terug te mogen ontvangen. Ik snap dat Lyceo in moeilijke tijden zit. Wij allemaal. Ik heb al 3 weken niets gehoord van Lyceo. Uiteindelijk vandaag kreeg ik deze mail:

In overleg met diverse partijen, en na consultatie met de ACM (Autoriteit Consument & Markt) over de uitgangspunten voor de voucherregeling die de ACM op 2 april jl. publiceerde, hebben wij onze voucherregeling als volgt ingericht:

De voucher is niet alleen geschikt voor een examentraining maar is inzetbaar op al onze diensten.
De voucher is vrij overdraagbaar.
De voucher heeft een looptijd van 12 maanden.
Een eventueel resterend bedrag zal na 30 april 2021 aan u worden uitgekeerd.
Wij begrijpen dat deze situatie voor u ook heel vervelend en lastig is, helaas kunnen wij niet meer bieden dan dit.

Gewenste oplossing

Graag het geld terug storten.

1 reactie

  1. Auteur
    denkmeelyceo
    Datum
    Ik ben benieuwd naar een reactie van Lyceo.

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen