Klacht Lyceo: Geen geld terug examen training

Klachtnummer
# 432759
Gebruiker
CZ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Examen training besteld voor dochter in havo 5. Twee dagen scheikunde in de meivakantie geboekt.
Nu de examens van de baan zijn, is deze training overbodig geworden.
Lyceo reageert niet op meerdere mailtjes en is niet van plan geld terug te geven.
Veel klachten op hun fb website (ruim 430) welke ze hebben gewist. Ook zijn hun algemene voorwaarden nu opeens aangepast.
Andere bijles bedrijven geven wel geld terug.
Ze betalen hun studenten die de lessen zouden geven ook niet uit, zoals ik begrijp, en maken veelal gebruik van lege lokalen in scholen.
Bij sommige ouders lopen de kosten op tot over de €1000 euro.
Het lijkt er sterk op dat ze misbruik maken van de situatie.
Ik zou nooit zomaar een bedrijf zwart willen maken in deze onzekere tijden, want natuurlijk is dit deels overmacht, maar toch klopt hier iets niet.


De oplossing

Eventueel kosten verrekenen maar zeker een deel terug storten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen