Klacht Lyceo: Geld terug ipv geboden voucher

Klachtnummer
# 432758
Gebruiker
M. Vermeulen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 4 december 2019 examentrainingen 2020 geboekt bij Lyceo voor € 187, 50 en voor € 169,50 euro. Nu de centrale examens afgeschaft zijn door de minister van onderwijs, zijn de examentrainingen geannuleerd. In plaats van ons geld terug te geven omdat ze de overeengekomen diensten voor het examen 2020 niet kunnen leveren, heeft Lyceo ons telefonisch medegedeeld dat ze ons geld niet terug gaan geven maar een voucher. Van de aangeboden ”voucher alternatieven” kunnen en willen wij geen gebruik maken. Ook hebben ze de algemene voorwaarden (websitebezoek) ten gunste van hun zelf, eenzijdig en zonder mededeling naar ons gewijzigd gelijk na de persbericht op 24 maart. Op de reeds gestuurde e-mails wordt geen enkele reactie gegeven. Ik stel Lyceo in gebreke en sommeer hun de eerder genoemde bedragen voor 6 april 2020 te retourneren.

De oplossing

Dat ze hun verplichtingen om de betaalde bedragen retour te sporten nakomen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen