Klacht Lyceo: Geld terug

Klachtnummer
# 433935
Gebruiker
Lyceo-oplichters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben examentraingen besteld die vanwege het annuleren van de examens en de Corona niet door kunnen gaan.
Wij willen ons geld terug maar dit wordt geweigerd en er wordt en voucher aangeboden, Hier hebben we niets aan.
Elke communicatie met het bedrijf is onmogelijk en men blijft bij het standpunt. Ik ben van mening dat men “niet kan leveren” derhalve recht op geld terug.

De oplossing

Dat men ons geld terug geeft ipv een voucher.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen