Klacht Lyceo: Ik krijg mijn geld niet terug

Klachtnummer
# 432715
Gebruiker
Ryanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een examentraining afgenomen voor het vak economie op havo niveau voor een bedrag van €180,-. Dit is via schoolverband gegaan dus met korting.

De eindexamens vervallen nu volledig waardoor er geen gebruik gemaakt gaat worden van de examen training economie.

Nu heeft lyceo de voorwaarden veranderd en geven ze in een mailtje aan dat het bedrag niet gerestitueerd zal gaan worden maar een voucher wordt voor het betaalde bedrag.

Daar heb ik alleen helemaal niets aan want ik hoef geen eindexamen te doen, en zal dus ook niks hebben aan de voucher want ik ga niet ineens volgend jaar een examen training afnemen. Ook heb ik niet een familielid die er volgend jaar gebruik van gaat maken dus voel ik me bedrogen met een voucher, weggegooid geld dus.

Ik wil mijn geld terug, het gehele bedrag wat betaald is voor de examen training omdat ik geen gebruik ga maken van lyceo haar dienst.

De oplossing

Dat mijn geldbedrag terug gestort wordt op mijn rekening.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen