Klacht Lyceo: LET OP! Geen fysieke leraar bij LYCEO, maar online les als examentraining!

Anoniem

Mijn dochter 6VWO heeft zich aangemeld voor extra examentraining, omdat ze erg veel online les heeft gehad op de middelbare school ivm uitval en corona. Met online les neemt ze veel minder informatie op. Ze heeft zich op tijd aangemeld bij LYCEO, om op die manier toch klaar te zijn voor haar eindexamens. Nu blijkt dat ze gewoon les krijgt vanaf een scherm, dus weer online les? Je betaald 300,- voor een training, er zijn maar 4 leerlingen, de leraar is dus ziek. De vervanging zou niet op tijd aanwezig zijn, dus moeten ze maar van 9:00 tot 17:00 naar een scherm gaan staren. We zijn hier niet van op de hoogte gebracht en er is geen ander optie aangeboden, ook niet na contact met Lyceo. Wat is dit voor bedrijf, die leerlingen zo op het laatste moment laten vallen. Verloren kostbare tijd zo net voor een eindexamen.

Fysiek aanwezige leraar voor examentraining. Een oplossing voor de gemiste training. Geld terug bij afwezigheid. We zijn niet geinformeerd dat het een online training is.

Anoniem
    geen reactie van Lyceo

Ook een klacht indienen over Lyceo?