Klacht Lyceo: Lyceo annuleert trainingen en houdt het geld

Klachtnummer
# 432786
Gebruiker
Arjan1972
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat de centrale eindexamens zijn afgelast heeft Lyceo de examentrainingen geannuleerd. Echter, in plaats van het betaalde geld netjes terug te storten biedt het bedrijf alleen een nutteloze voucher aan die een jaar geldig is en niet gebruikt kan worden door ons. Op klachten daarover wordt niet anders gereageerd dat “het niet hun beleid is om geld terug te geven”. Ook heeft het bedrijf vlak voor ze de email naar hun klanten stuurden snel hun algemene voorwaarden gewijzigd zodat elke eerdere verwijzing naar restitutie verwijderd is. Lyceo is bewust bezig om haar volledige klantenbestand op te lichten.

De oplossing

Lyceo moet zich aan de wet houden en ons het betaalde geld teruggeven.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen