Klacht Lyceo: Lyceo blijft in gebreke en dient het betaalde bedrag terug over te maken.

#Lyceo

Goedendag,

Zoals ik nu ook al 2 maal telefonisch heb doorgegeven is door de maatregelen genomen mijn zoon P geslaagd voor zijn VWO op basis van zijn schoolexamens. Dus ook geen behoefte aan de oefenopgaven. De examentraining, welke u ook niet kunt leveren, gaat dus ook niet door. Daar heb ik wel €365 voor betaald. Dat geld wil ik heel graag terug!
Het alternatief dat u biedt middels een voucher is geen optie. Komend jaar zal niemand in ons gezin examentraining, studie-keuze hulp of wat dan ook nodig hebben. Dus nogmaals; dat is géén optie.
Heel graag zie ik het bedrag weer retour aangezien u (om wat voor reden dan ook) in gebreke blijft. Heel spijtig, maar dat geldt ook voor mijzelf. Ik kan in deze tijd ook sommige diensten niet leveren en moet dus ook gewoon terug betalen. Dan kan je echt niet aankomen met een voucher die een jaar geldig is en waar ik werkelijk helemaal niets aan heb. Juridisch is dat niet juist! En ook valsheid in geschrifte door heel stiekem de algemene voorwaarden te veranderen.

Het reeds betaalde bedrag voor examentraining terug over maken. De geboden voucher is géén alternatief; hebben we helemaal niets aan. Valsheid in geschrifte omdat de algemene voorwaarden zijn aangepast 3 uur nadat bekend werd dat de eindexamens niet door gaan.

Ook een klacht indienen over Lyceo?