Klacht Lyceo: Lyceo geeft geen geld terug na beëindiging contract.

Klachtnummer
# 432775
Gebruiker
Klacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een eindexamentraining geboekt bij Lyceo en zij hebben het contract beëindigd na het schrappen van de eindexamens. Echter geeft Lyceo geen restitutie, zoals de meeste andere bedrijven, maar een waardebon. Echter hebben we niks aan deze waardebon aangezien de examenkandidaat nu geslaagd is en we niemand hebben die dit zou kunnen overnemen. Lyceo antwoord verder ook niet op mailtjes ed. en heeft de algemene voorwaarde kort na dit incident aangepast.

De oplossing

Ik wil graag het overgemaakte bedrag terug krijgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen