Klacht Lyceo: Lyceo heeft producten niet geleverd en betalen niks terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 432785
Gebruiker
Margo Koks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben bij Lyceo 4 examentrainingen afgenomen. Voor de jongste 2x 162,50 euro (TL) en voor de oudste 2x 187,50 euro (VWO) dus 700 euro totaal. CE worden niet meer afgenomen. Lyceo betaald echter, in tegenstelling tot andere examentrainers, geen geld terug maar willen vouchers uitgeven die een jaar geldig zijn. Met 2 kinderen die in het laatste jaar zitten en wij puur alleen gekozen hebben voor die trainingen, gaan wij hier uiteraard NIET mee akkoord. Ze werken vooral met mensen die ze inhuren, die worden afgebeld, krijgen niks! Misbruik maken van deze hele coronacrisis vinden wij dit.

De oplossing

Netjes geld terugstorten, zoals het hoort! Totaal geen begrip voor hoe ze dit aanpakken en misbruik maken van deze hele situatie. Kan helaas maar 3 foto’s uploaden maar zijn 4 facturen!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margo Koks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Juridische stappen gezet richting Lyceo net zoals zovelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen