Klacht Lyceo: LYCEO is niet instaat om met examenklanten tot een gezamenlijke oplossing te komen.

Examenkandidaat# 2019-2020

Onze dochter 6VWO heeft zich opgegeven voor 2 examentrainingen van ieder 2 dagen bij Lyceo. Echter doordat het centrale eindexamen vervalt en zij nu geslaagd is, heeft zij deze examentraining niet meer nodig.
De totale kosten waren € 430,--
Lyceo komt met een eenzijdige oplossing door het verstrekken van een voucher die één jaar geldig is! Ik heb contact gezocht met Lyceo met de vraag om tot een gezamenlijke oplossing te komen, maar daar reageren ze niet op.
Samen moeten we uit de Corona Crises komen dus samen moeten we naar een oplossing zoeken waar alle partijen water bij de wijn moeten doen en niet van één kant, namelijk Lyceo

Gezamenlijk moeten we komen tot oplossingen in deze tijd van Corona virus en crises. Het verzoek aan Lyceo is om de dialoog aan te gaan met de gedupeerde klanten. Samen moeten we komen tot een oplossing. Voor nu maar ook voor in de toekomst!

Ook een klacht indienen over Lyceo?