Opgelost door Lyceo: Lyceo weigert geld te retourneren van wel betaalde maar niet genoten bijlessen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 461958
Gebruiker
Bart
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lyceo weigert geld te retourneren van wel betaalde maar niet genoten bijlessen.

De oplossing

Geld retourneren van betaalde maar niet genoten bijlessen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bart
    Datum
    Klacht loopt nu al 4 maanden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 4 maanden heeft Lyceo eindelijk de wel betaalde maar niet genoten bijlessen gerestitueerd. Hoe lang het duurde voordat er een oplossing was, zo snel werd er uitbetaald nadat de beslissing aan mij kenbaar was gemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen