Klacht Lyceo: Lyceo weigert onze aanbetaling terug te storten nu de geboekte examentrainingen niet doorgaan

Klachtnummer
# 432742
Gebruiker
mbom61
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een examentraining voor onze dochter geboekt en vooruitbetaald. Nu de examentrainingen niet meer door gaan, heeft Lyceo eerst stiekem eenzijdig de algemene voorwaarden aangepast en de artikelen inzake restitutie van niet genoten examentrainingen verwijderd. Hiervan hebben wij technisch bewijs. Hierna weigeren zij terug te betalen en hebben ze een voucher aangeboden waar niemand iets aan heeft omdat er geen examens meer zijn.

De oplossing

Lyceo erop wijzen dat zij moeten terugstorten en dat zij een onrechtmatige daad hebben begaan door eenzijdigzonder kennisgeving, 3 uur nadat minister Slob naar buiten bracht dat de examens niet doorgaan, de algemene voorwaarden zodanig hebben aangepast dat er geen verplichting tot terugbetaling zou zijn, terwijl dat in de geldende voorwaarden wel zo was.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen