Klacht Lyceo: Lyceo weigert onze aanbetaling terug te storten nu de geboekte examentrainingen niet doorgaan

mbom61

Wij hebben een examentraining voor onze dochter geboekt en vooruitbetaald. Nu de examentrainingen niet meer door gaan, heeft Lyceo eerst stiekem eenzijdig de algemene voorwaarden aangepast en de artikelen inzake restitutie van niet genoten examentrainingen verwijderd. Hiervan hebben wij technisch bewijs. Hierna weigeren zij terug te betalen en hebben ze een voucher aangeboden waar niemand iets aan heeft omdat er geen examens meer zijn.

Lyceo erop wijzen dat zij moeten terugstorten en dat zij een onrechtmatige daad hebben begaan door eenzijdigzonder kennisgeving, 3 uur nadat minister Slob naar buiten bracht dat de examens niet doorgaan, de algemene voorwaarden zodanig hebben aangepast dat er geen verplichting tot terugbetaling zou zijn, terwijl dat in de geldende voorwaarden wel zo was.

Ook een klacht indienen over Lyceo?