Klacht Lyceo: Lyceo wil pas na 2 jaar geld betalen

Klaver

Dit heeft Lyceo vandaag op de site gezet. Twee jaar wachten op mijn 800 euro???
In vervolg op ons eerdere bericht van 27 maart informeren wij u over de definitieve uitwerking van de vouchers. In overleg met betrokken partijen en in aansluiting op de nieuwe voucherregeling ACM van 2 april is besloten de inzetbaarheid van de vouchers te verruimen met daarbij restitutie aan het einde van de looptijd.

De uiteindelijke uitwerking van de vouchers is als volgt:

De voucher is inzetbaar op al onze diensten.
De voucher is vrij overdraagbaar aan familieleden, kennissen of anderen via een speciale pagina op de Lyceo. Wij informeren u later over deze speciale pagina.
De voucher krijgt een looptijd van 18 maanden voor alle diensten, zodat de voucher langer inzetbaar is op vervolgonderwijs.
De voucher krijgt een looptijd van 24 maanden voor examentraining zodat ‘opstroom’ leerlingen daar over 2 jaar ook nog gebruik van kunnen maken.
De voucher kan aan het einde van de looptijd voor het nog resterende saldo contant worden gemaakt.
Deze verruiming van de voucher geeft rekenschap aan de overmachtspositie waarin wij ons als organisatie op dit moment bevinden en aan de wens van leerlingen en ouders om voor de vervallen training uiteindelijk te worden gecompenseerd.

Het Lyceo team

Laatst bijgewerkt: 03-04-2020 15:55

Mijn 800 euro terug betalen

Ook een klacht indienen over Lyceo?