Klacht Lyceo: Terug vorderen van een geldbedrag van lyceo

Klachtnummer
# 433830
Gebruiker
Choco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste, wij hebben onze dochter aangemeld bij lyceo examen training en hebben een mail gestuurd dat onze dochter niet meer gebruik hiervan kan nemen omdat de trainingen in april zijn. En centraal examens afgeschaft zijn. Wij hebben 1 mail ontvangen dat ze aan andere trainingen kan deelnemen of een voucher kan krijgen. Dat is voor onze dochter niet aan de orde. Geen reactie meer gehad op de mail die we gestuurd hebben en hebben uitgelegd waarom wij graag het bedrag teruggestort hebben. Wij vinden het logisch dat wij het bedrag teruggestort krijgen.

De oplossing

Zorgen dat iedereen die gedupeerd is het geld teruggestort krijgt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen