Klacht Lyceo: We krijgen geen geld terug, maar vouchers waar wij niets aan hebben

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 433400
Gebruiker
L. Haggeman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze dochter hadden we opgegeven voor 2 examentrainingen bij Lyceo. Aangezien de centrale examens niet doorgaan, willen we het reeds betaalde geld EUR 541,50 terug.

De oplossing

We willen ons betaalde geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Haggeman
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben alleen een mail van Lyceo gekregen dat ze nog willen reageren, maar tot op heden nog geen reactie van hen gehad. Het is niet voor niets dat de klacht die wij hebben ook al bij Radar behandeld is en er een faceboekgroep speciaal voor gedupeerden Lyceo opgericht is. Wel hebben ze ongevraagd een examenbundel Frans en M&O toegestuurd waar onze dochter niets aan heeft omdat ze voor Frans alleen nog maar een mondeling heeft en voor M&O ze ook alleen nog maar een schoolexamen heeft. Waarschijnlijk waren deze toch al gedrukt en aangezien Lyceo verder niets meer aan de bundels van 2020 heeft hebben ze dit opgestuurd om op die manier zo onder het terugbetalen van de betaalde kosten uit te komen. Heb dit geschil nu ook gedeponeerd bij de rechtsbijstand verzekering.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen