Klacht Lyceo: We krijgen geen geld terug, maar vouchers waar wij niets aan hebben

L. Haggeman

Onze dochter hadden we opgegeven voor 2 examentrainingen bij Lyceo. Aangezien de centrale examens niet doorgaan, willen we het reeds betaalde geld EUR 541,50 terug.

We willen ons betaalde geld terug.

L. Haggeman
We hebben alleen een mail van Lyceo gekregen dat ze nog willen reageren, maar tot op heden nog geen reactie van hen gehad. Het is niet voor niets dat de klacht die wij hebben ook al bij Radar behandeld is en er een faceboekgroep speciaal voor gedupeerden Lyceo opgericht is. Wel hebben ze ongevraagd een examenbundel Frans en M&O toegestuurd waar onze dochter niets aan heeft omdat ze voor Frans alleen nog maar een mondeling heeft en voor M&O ze ook alleen nog maar een schoolexamen heeft. Waarschijnlijk waren deze toch al gedrukt en aangezien Lyceo verder niets meer aan de bundels van 2020 heeft hebben ze dit opgestuurd om op die manier zo onder het terugbetalen van de betaalde kosten uit te komen. Heb dit geschil nu ook gedeponeerd bij de rechtsbijstand verzekering.

Ook een klacht indienen over Lyceo?