Klacht Lyceo: Zelfverrijking middels waardeloos voucher

Klachtnummer
# 432589
Gebruiker
A. Wiersum
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee Examentrainingen geboekt twv 480 euro. Zonder enig overleg of tegenvoorstel wordt een voucher aangeboden. Hier hebben we niets aan aangezien onze dochter inmiddels geslaagd is en ze het jongste kind is waardoor eventuele broertjes of zusjes ook niets aan een voucher hebben. Een van de trainingen zou nota bene op haar middelbare school plaatsvinden, daar zijn waarschijnlijk niet eens locatie kosten aan verbonden. Verder worden trainingen veelal door studenten gegeven die inmiddels afgezegd zijn. Dit is gewoon een kwestie van alles in eigen zak steken in plaats van je klanten netjes te behandelen en hen op z’n minst een (groot) gedeelte terug te betalen. Veel te makkelijk om je te verschuilen achter overmacht. Neem een voorbeeld aan Luzac en andere bedrijven die zich wel klantvriendelijk opstellen!
Onacceptabele oplossing!!

De oplossing

De oplossing is om netjes de vooruit betaalde bedragen terug te betalen!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lyceo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen