Klacht LykoSmoke: Niet bestelde LykoSmoke pakket gekregen voor 54 euro duurder en abonnement aangesmeert

Klachtnummer
# 58143
Gebruiker
patries1986
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week dinsdag een pakket van LykoSmoke in mijn brievenbus gevonden wat ik niet besteld had en niet voor getekend! Moet 76 euro betalen en dan maandelijks abonnement kosten van in de 30 euro belachelijk! Zie overal staan dat 12 euro kost. Ben al hele week aan proberen om contact te krijgen met dat bedrijf maar dat is niet makkelijk. Ben bij post nl geweest maar moest 11 euro betalen of 18 euro voor aangetekend terug te sturen. Aangezien ik dit veels t e duur en belachelijk vindt ga ik dit niet uit eigen portomonee betalen. Post nl stuurde me naar selekt vracht die deze pakketten hebben geleverd om het pakket terug te pakken maar dat doen ze niet. Was me al druk aan het maken hoe ik ervan af kom maar ga nogmaals een email sturen met de voorbeeld brief en vragen of ze een adres hebben waar ik het gratis kan terug sturen want ik ga dat niet betalen

De oplossing

Aangezien ik dit niet besteld heb en een zwendel is zou ik graag kosteloos ervan af willen ook van dat abonnement en anders pakket houden aangezien ze niet volgens de regels gewerkt hebben. Hoop dat er een oplossing komt en dit niet meer kan gebeuren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LykoSmoke hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LykoSmoke?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen