Klacht LykoSmoke: onbesteld product

Klachtnummer
# 57694
Gebruiker
Dennishoutman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

we hebben gekeken wat het kostte om het aan te schaffen, daarvoor moet je eerst alle gegevens invullen.
daarna kwamen de prijzen en heb ik de pagina gesloten omdat het gewoon veel geld was, en dus niet wilde doen.
nu 8 dagen later komt het pakketje binnen, dus zonder dat we ergens accoord gegaan zijn.
nergens is een telefoonnummer van ze te vinden. (en als dat wel zo zou zijn denk ik niet dat ik het helemaal vertrouw).
ik wil het niet zo terugsturen zonder dat ze antwoord op mijn vraag kunnen geven, vanwege dat ik bang ben dat ik het pakket alsnog moet betalen zonder dat ik wat heb.
laten we wel wezen, ik heb het niet besteld dus ik ga het ook niet betalen.
en daarbij ik kan het ook niet eens betalen, anders had ik het wel via ideal betaald, want dat is de betaalwijze die ik dan gebruikt zou hebben.

De oplossing

antwoord op de vraag dat ik het kosteloos kan terugsturen.
en dat het beleid van het bedrijf aangepast wordt op dit soort dingen.
pagina sluiten betekend "niet accoord gaan met de voorwaarden" want anders betalen we meteen met ideal of credit card of zelfs paypal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LykoSmoke hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LykoSmoke?