Klacht Lymevereniging.nl: Niet geleverd van reeds betaald product.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 578153
Gebruiker
HJB1953
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij de Lymevereniging op 5 januari j.l. 3 lymeverwijderaars besteld en betaald 3x€3,- en €1,- verzendkosten dus totaal €10,-.
Tot nu toe niets ontvangen. Na 1 keer bellen werd gezegd komen er aan maar nog niets gekregen. Ook 1 mail verstuurd maar hier wordt niet op gereageerd.
Het is nu maar een klein bedrag maar krijg hier toch een gevoel van of dat ik opgelicht wordt.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat de Nederlandse Lymevereniging zo snel mogelijk dit product naar
mij opstuurt.
Geboden oplossing
Mijn vrouw vond het te lang duren en heeft gebeld met de Lymevereniging. Ze kreeg een mevrouw aan de lijn en deze vertelde dat zij een probleem hadden met het bedrijf die de tekenkaarten versturen. Het zou binnen het bestuur besproken worden en er werd bij gezegd dat ze het heel vervelend vond. Ik vraag me nog steeds af of het echt zoveel werk is om de 3 bestelde kaarten in een envelop te stoppen en deze op te sturen naar de klant. Ik denk dat Lymevereniging Nederland op een zwarte lijst moet komen te staan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lymevereniging.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lymevereniging.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen