Klacht M&O Techniek: Te veel in rekening gebrachte uren

Bisschop

M&O stuurde op 16-6-2016 voor lekkende kranen en probleem met de tuinverlichting een wat oudere man die er helemaal niets van begreep. Na 2 3/4 uur is hij zonder iets te hebben opgelost weggegaan en is een nieuw afspraak gemaakt voor 4-7-2016.
Op 4-6-2016 kwam eerst de loodgieter die binnen 30 min. klaar was. Bon hoefde niet te worden afgetekend, dat zou worden geregeld door collega.
Daarna is dezelfde oude man weer 1 1/5 uur bezig geweest zonder iets op te lossen. Ik heb hem toen gevraagd weg te gaan. Op de vraag of ik een bon moest ondertekenen zei hij dat heeft u al gedaan op de bon van 16-6-2016. Constateerde toen dat de loodgieter 2 uur had ingevuld. Heb uitdrukkelijk niet voor akkoord getekend voor die 2 uren.
Nu factuur ontvangen van € 534,36. Beetje veel voor repareren van 2 kranen.

Moet ik deze rekening betalen?
De elektricien is ruim 4 uur bezig geweest en kwam uiteindelijk tot conclusie dat hij een draadje miste. Die conclusie hadden wij al lang getrokken.
Moeten consumenten opdraaien voor kosten die worden gemaakt door niet meer functionerende oudere werknemers?
Op klacht is niet gereageerd.

Wij vinden dat M&O Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over M&O Techniek?