Opgelost door M&O Vastgoed: M&O vastgoed & Huurwoingen.nl

AxellAvalonvanStaveren

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met M&O vastgoed naar aanleiding van een advertentie omtrent een woning op het Maximahof te Eindhoven. Ik verbaasde me erover omdat dit woningen zijn die onder de sociale huurgrens liggen. Op Ikzoekeenwoningineindhoven.nl zie je ook dat de woningen allemaal door 1 partij namelijk Wooninc worden aangeboden. Telefonisch contact heb ik gehad met M&O Vastgoed en die zei; ja we hebben een aantal panden in dat complex, ik zet je op de lijst als je in aanmerking wilt komen. Ik vroeg of ik daar een bevestiging van kan krijgen per mail, maar dat ging allemaal op papier. Daarna heb ik geprobeerd contact te zoeken met M&O Vastgoed, maar die geeft niet meer thuis.
Ik heb hier melding van gemaakt bij Wooninc. Deze zijn er heel serieus op in gegaan (dank daarvoor) Let op met geld storten en de sms functies die ze aanbieden. Dit zijn oplichters die op een slinkse manier geld willen binnen halen!

''Graag zou ik je willen aanraden voorzichtig te zijn met mooie aanbiedingen van woningen op internet. Sociale huurwoningen worden aangeboden door corporaties en daarbij is het altijd mogelijk contact op te nemen om vragen te stellen. Indien je alleen standaard e-mails ontvangt zonder contactgegevens of een naam van een persoon is de aanbieding wellicht niet betrouwbaar. Je zou dit dan kunnen testen door een vraag te stellen en te kijken wat voor reactie je krijgt''. Aldus Wooninc. omtrent de valse advertenties

Wij vinden dat M&O Vastgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

AxellAvalonvanStaveren