Klacht M. de Koning Autobedrijven: VERVUILDE EGR KLEP EN INTERCOOLER KAPOT

VERVOERSBEDRIJF DIAMOND

De klacht is dat de Volkswagen T6 transporter nog steeds met Sjoemel Software is geladen Wij hebben twee T6 en die moeten iedere keer om de 4500 kilometer na de garage om de EGR klep te spoelen de auto,s rijden ook een op 7 1/2 dit zij nieuwe auto,s met 0 kilometers op de teller.Dealer de Koning te Rotterdam gaat ieder keer over tot spoelen en dan kunnen wij er weer 4500 kilometer vooruit mee, dit is een noodoplossing maar jullie zullen wel begrijpen na het garantie traject kunnen wij gaan betalen wand dan kan hij het niet meer claimen bij de importeur, en wij draaien als consument voor de kosten op.De koning geeft ieder keer als excuses dat de Importeur het moet regelen ,maar wij hebben de auto,s bij hem gekocht en niet bij de Importeur, deze trouwens ligt de gehele verantwoording terug bij de dealer en zegt de Koning moet het regelen.dit spelletje wordt nu gespeeld,wij hebben ze inmiddels aansprakelijk gesteld maar daar aan geven zij geen gehoor.wij hebben ze nogmaals uitgenodigd voor het gesprek dit loopt af na 22 Maart 2019 daarna gaan we ze dagvaarden nu was mijn vraag wie heeft hier ook last van. stuur mij een bericht dan kunnen we misschien de problemen met zijn alle aankaarten.EENDRACHT MAAKT MACHT!!

Het bedrijf zal eerst om de tafel moeten voor een gesprek, zoals wij hebben voorgesteld ,om het garantietermijn te verlengen en kosten die er nu mee gemoeid zijn te vergoeden. Tevens moeten alle problemen worden opgelost dit alles moeten wij op papier daar er een rechtszaak van komt moeten wij de stappen hebben doorlopen.

Wij vinden dat M. de Koning Autobedrijven hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over M. de Koning Autobedrijven?