Klacht M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders: Afbetalingsregeling en weer een Rekening

Klachtnummer
# 189822
Gebruiker
Y
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb in Juli een betallingsregeling gemaakt, ik betaal elke maan voor de termijne. Nu krijk ik weer een rekening. Ik bel 3 keer maar er komt alleen dat alle medewerker in het gesprek zijn. De hele dag. En dan krijg ik iemand aan het telefoontje en hij wil alleen mijn telefoon nummer en zegt ik werd terug gebeld. Tot nu kram geen reactie
En de E-Mail aders klopt ook niet

Gewenste oplossing

Terug bellen spuutig

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen