Klacht M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders: Bedragen kloppen niet geen teactie op maail

concetta fiorello

Ik heb m.g de jong al een e_mail gestuurd dat de bedragen niet kloppen nu krijg ik tot mijn verbazing op 13 sept 2014 via mijn bewindvoerder nog een brief maar dan met het bedrag van 583,29 incl. Buitengerechtskosten terwijl dat niet mag en ze moeten het verhalen bij unive zorg. Want de bedragen kloppen niet en de eigen risico,mag ik betalen tot het einde van het jaar

De nota coriggeren en de buiten gerechtelijke kosten bij unive ver halen ik hoef de eigen risico betalen aan het eind van het jaar. En ik heb de grootste gedeelte aal betaalt en een beetje fatsoen zou hier op zijn plaats wezen en ik kan u mede delen dat ik een advocaat inhanden neem en de kosten zijn voor jullie

Wij vinden dat M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders?