Klacht M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders: Intimidatie, geen begrip.

Harrie1975

ik heb sins nov 2014 bewindvoering en, de bewindvoerder is bezig met een wspn traject. nu krijg ik steeds een brief van M.G. De Jong dat ik nog een openstaande schuld heb en of ik die binnen 5 dagen wil voldoen. dus ik stuur deze allemaal door naar de bewindvoerder, deze zegt dat ze a meerdere malen contact heeft gezocht met M.G. De Jong en heeft uitgelegd dat ik bewindvoering heb en dat ze met de wspn aanvraag bezig is. nu krijg ik weer gewoon een brief als ik binnen 5 dagen geen betalingsvoorstel doe ze beslag gaan leggen en evt kosten ook weer voor mij zijn.. ik weet niet meer wat ik nu moet doen.. ik ben een alleenstaande ouder met een kind thuis en maak me zorgen.. ben in schuldhulp gegaan omdat ik niet meer wist hoe het op te lossen. ben daar nu mee bezig en dan krijg ik dit. ik kan toch niks regelen

Dat ze meedenken in oplossingen, begrip hebben voor de situatie en wat geduld opbrengen. het stopen met dreigen van dat ze beslag gaan leggen. en dat ik het binnen 5 dagen moet oplossen. terwijl mijn bewindvoerder al meerdere malen contact met ze heeft gehad en de situatie heeft uitgelegd.

Wij vinden dat M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders?