Klacht M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders: Intimidatie, onredelijk gedrag en onnodig mensen onder druk zetten om te betalen

Ansjovis

Dit deurwaarderskantoor gebruikt werkelijk alles om mensen tot betalen te dwingen en schuwen daarbij geen enkel middel. Dat laatste bedoel ik dan ook letterlijk en ik heb meegemaakt dat zij informatie gebruiken of niet gebruiken wanneer het uitkomt. Als er loonbeslag wordt gelegd en jij bent zo vriendelijk om ze daarover in te lichten ontvang jij geen reactie. Maar dan wachten zij net zolang tot het beslag is opgeheven om dan vervolgens zelf beslag te kunnen leggen. als ik het kantoor aanspreek op het feit dat zij de beslagvrije voet te laag hebben gelegd gooien zij het op het feit dat ik geen informatie heb aangeleverd. Als ik dat dan doe en vraag om aanpassing doet zij dat wel maar weigeren zij geld terug te geven. Daarnaast krijg ik pas na lang aandringen een overzicht maar dat is echter erg onduidelijk. Als ik een regeling voor mijn nog openstaande vorderingen voorstel weigeren zij elke medewerking maar nu dreigen zij met beslag op mijn inboedel.

Ik zou het zeer prettig vinden als ******* luistert en niet gelijk dreigt en zich defensief opstelt. Op dit moment zit ik in een zeer lastige situatie, werkloosheid en de gevolgen van een bankbeslag. ik loop nu als het ware achter de feiten aan en dreig als ik geen actie onderneem in ernstige problemen te komen. Een beslag op de inboedel brengt ons nog meer in problemen en is nergens voor nodig. ik zal dan ook al het nodige ondernemen om dit te voorkomen. Ik wil een luisterend oor van ***** en een gesprek met een persoon ( dus niet met twee personen) en begrip voor mijn situatie. Ik kan vanaf eind september wel betalen en ik wil dat de Jong ook het geduld kan opbrengen.

Wij vinden dat M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders?