Opgelost door M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders: Onrechtmatige bedreiging om betaling af te dwingen

MJK

In ons pand werd bij aanbouw een elektriciteitsmeter geplaatst voor straatverlichting. De meter werd beheerd en betaald door een woningbouwvereniging. Toen deze vereniging hun huurpanden verkocht aan een vastgoed onderneming hebben ij verzuimd een regeling te treffen voor de elektriciteitsmeter en straatverlichting.
Wij werden onverwacht bij herhaling door Nuon en later door Liander bedreigd om betaling voor de meter af te dwingen, die wij nooit in gebruik gehad hebben, waar wij nooit een (mee)betaald hebben en door (voor) ons nooit een overeenkomst werd afgesloten. Herhaalde verzoeken om de meter af te sluiten werden niet gehonoreerd.
Afsluiten via www. aansluitingen.nl kan niet omdat wij nooit een contract hebben gehad voor de meter. Wij worden nu afgeperst door het incassobureau, die op grond van een onjuiste voorstelling van zaken dreigt ons huis binnen te gaan vallen.

Stoppen van de onrechtmatige bedreigingen
Schadeloosstelling voor de emotionele schade. die wij hebben geleden door de bedreigingen van Liander en het incassobureau.
Op geen enkeel grond kan van ons gevraagd worden om voor de meter te betalen, die wij nooit gebruikt hebben en waar wij nooit een overeenkomst hebben afgesloten.
Bij herhaling hebben wij om het afsluiten van de meter verzocht, maar dit werd genegeerd. Het incassobureau bedient zich van een onjuiste voorstelling van zaken , dus leugens. Dat kan niet door de beugel.
Foutje Bedankt is wat dit betreft niet aan de orde. De grens van het loelaatbare is overschreden. Het incassobureau behoort zich te houden aan de regels voor de bedrijfstak. D.w.z zich onthouden van het voorspiegelen van een onjuiste voorstelling van zaken en zich niet bedient van leugens. Voor zover een rechter hierdoor op het verkeerde been gezet wordt, is een corrigerende juridische ingreep bij het kantoor nodig.

Wij vinden dat M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MJK
    Wij hebben niets meer van de deurwaarder vernomen. Deze heeft kennelijk eieren voor zijn geld gekozen.

MJK

Ook een klacht indienen over M.G de Jong Gerechtsdeurwaarders?