Klacht M2Trading.com: Ronduit slechte klantenservice

Ella Soffers

2 weken terug een topkoffer besteld voor op de scooter. Bevestigd zoals gezegd werd op het filmpje op hun website want er zat geen beschrijving bij. Na 2 km rijden viel de koffer van de plaat. Ik gelijk een mail gestuurd. Hun conclusie was dat het mijn eigen schuld was omdat ik het verkeerd heb gemonteerd. Toch vreemd als je alles doet wat ze zeggen op het filmpje. Na veel bellen en mailen krijg ik geen gelijk. Vanmorgen weer gebeld met medewerker Vincent. Was mijn eigen schuld, niet goed bevestigd. Gevraagd wat ik fout heb gedaan als ik het filmpje heb gevolgd. Zegt hij doodleuk dat het filmpje 4 jaar oud is en de montage vd koffer inmiddels anders is en iedereen is wel een beetje handig dus zo moeilijk is het niet. En ik wilde alleen maar goedkoper uit zijn dan in een winkel. Had ik daar maar een koffer moeten kopen dan had ik garantie gehad. Werd me ook nog even duidelijk gemaakt dat het een artikel was die veel verkocht werd en er nooit klachten over de bevestiging waren en ik de enige was die er over door bleef zeiken. Nou, dat noem ik nog eens een vriendelijke klantenservice. Menig baas had zo een persoon al lang ontslagen bij zo een toon aanslaan tegen een klant.

Mij met respect behandelen. Toe geven dat ze fout zitten en met een oplossing komen

Ella Soffers
    Na mijn telefoontje vorige week met Vincent van M2 trading niks meer gehoord. Erg zwak om zo met klanten om te gaan terwijl duidelijk is dat de fout bij hun ligt!!!
    Waardeloos bedrijf

Ella Soffers
Er valt niet te communiceren met dat bedrijf!!

Ook een klacht indienen over M2Trading.com?