Opgelost door MAAI-ROBOT.COM: Niet werkend product en biedt geen gepaste oplossing

content Opgelost
# 319452
Henrik Jan

20 augustus 2018 bij de firma Robotdiscounter , ECG NEDERLAND BV, een ROBOMOW RX12U besteld betaald via ideal en de dag erna ontvangen. Na installatie van de peridraad en het basis station wilde het apparaat niet werken conform de gebruiksaanwijzing. Alles gecontroleerd en alles in orde; de accu was leeg en apparaat aan het oplaadstation gezet.De laadprocedure stopt echter na 20 seconden. Omdat na een paar uur bellen geen telefonisch contact te krijgen was mail met probleem gestuurd. Hierop ontvang ik een antwoord dat nergens op slaat met een advies van 3 x24 uur aan het station laten zitten voor een zgn "boost". Ik krijg die middag wel iemand 2x aan de lijn en hij stuurt mij de dag erna eenmail met eenlink naar de Duitse tak van ROBOMOW en de boodschap dat zij de accu moeten vervangen. Ik reageer onmiddellijk dat ik met ECG NEDERLAND BV een koop heb en zij dus voor de garantie etc conform hun web site de zaak dienen af te handelen en ik als klant dus niet het zelf met een bedrijf in Duitsland hoeft regelen. Ik heb ECG tot vandaag kans gegeven om het op te lossen en nog vaak vandaag gebeld en gemaild zonder enige reactie. De accu is deskundig doorgemeten en is niet laadbaar enECG NEDERLAND BV, dat nog onder tal van aliassen opereert, lijkt duidelijk niet van plan om iets te willen doen. Ik vrees dat ik hier met een zeer malafide bedrijf te maken heb, dat zonder onorthodoxe maatregelen blijft oplichten

nieuwe accu

Wij vinden dat MAAI-ROBOT.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Henrik Jan
De accu is vernieuwd. Echter het communiceren was zeer tijdrovend en ik werd een week lang van het kastje naar de muur gestuurd. Nadat UPC het pakket voor reparatie was komen ophalen. bleek het via de traceerde niet te vinden en na contact met UPC kon ik zelf geen onderzoek na het pakket laten instellen omdat het geen opdracht van mij was. Na een week weer contact met de reparateur en alles was gemaakt en getest en ging die dag op de bus. Weer werkte de Tracering niet via UPC., maar kreeg ik daags erna een goed werkende maaier retour. Ik heb dat ook vermeld op re reviews die ik geplaatst had. Blijft zeer moeilijke communicatie en wel degelijk een ontmoedigingen beleid

Ook een klacht indienen over MAAI-ROBOT.COM?