Klacht Maas Autogroep : Garantie maar geen oplossing

İbrahim Zor

Ik heb in april 2016 een Volkswagen Transporter gekocht (tweede hands). Ik kreeg 6 maanden garantie op dat voertuig. In die 6 maanden tijd heb ik twee maal aan toe de bedrijf benaderd dat mijn multiriem telkens een krakende piepende geluid vertoonde . Eerste keer binnen een maand dat ik dat voertuig heb gekocht en de tweede maal laatste maand van mijn garantie. Beide keren hebben ze de multiriem nog vervangen en ook niet gerepareerd. Ze zeiden dat de multiriem was uitgedroogd en hebben ingevet . Geluid bleef 1 maand weg en kwam nader weer terug. Nu paar maanden later is mijn multieren stuk en er is nu vervolg schade aan het voertuig die kunnen oplopen tot € 3000 excl btw die veroorzaakt zijn door de multiriem.

Ik stel bedrijf aansprakelijk...voor nalatigheid en de kosten ...de auto wordt tevens door de desbetreffende bedrijf gerepareerd.

Wij vinden dat Maas Autogroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Maas Autogroep ?