Klacht Maasdelta: Niet serieus genomen door Maasdelta

A Snel538

Goedemorgen .We hebben al jaren last van schimmel in ons huis ,in de slaapkamer van onze dochter en heel de muur van de keuken zit er vol mee .We voelen ons niet serieus genomen door de Maasdelta want er word niet blijvend iets aangedaan ,en we zijn ten einde raad .Schimmel is niet echt goed voor de gezondheid lijkt me maar we leven er al jaren in (onze dochter heeft regelmatig hevige hoofdpijn ),wil niet zeggen dat het door door komt maar kan wel een oorzaak ervan zijn .verder vallen onze keuken kastjes bijna uit elkaar van ellende en daar werd van gezegt dat ze alleen de voorkanten willen vervangen ,echt van de gekke .keuken ziet er echt slecht uit !.verder hebben we ook lekkage vanuit de zolder loopt het lang het kozijn van de slaapkamer van onze dochter ,we hebben er melding van gemaakt en wachten op een berichtje van de Maasdelta .hoop dat jullie ons kunnen helpen van dit best grote probleem .Maasdelta zou 19 december contact met ons opnemen wanneer er iemand langs zou komen maar we hebben voor de zoveelste keer niks van ze gehoord .

We willen heeft graag zo snel mogelijk geholpen worden met deze gebreken aan het huis en weer normaal kunnen leven hier in huis .

Wij vinden dat Maasdelta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Maasdelta?