Klacht MaasFashion: Geen geld retour voor retourzending

Klachtnummer
# 62441
Gebruiker
LT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin mei 2014 een blazer van Badolera besteld en retour gezonden, omdat deze niet goed zat.
Helaas geen geld retour ontvangen. Via TNT kon ik zien dat het pakje wel is afgegeven op het adres. Vele malen gebeld, verspreid over verschillende dagen en tijdstippen. Eerst werd de telefoon nooit opgenomen. Nu is het zo dat de telefoon niet meer in werking is. Mail gezonden, maar ook hier nooit antwoord op ontvangen.

De oplossing

Graag wil ik het geld terug van het product wat ik retour heb gezonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MaasFashion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MaasFashion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen