Klacht MaasFashion: Geld niet retour ontvangen.

Klachtnummer
# 62036
Gebruiker
Bianca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de webshop bij dit bedrijf een blazer aangekocht, deze retour gestuurd aangezien hij niet goed zat. Volgens de voorwaarden zou er binnen een week na retour zending terugbetaald worden, echter dit was niet het geval. Naar het bedrijf gebeld en eigenaar zei dat hij dit binnen 3 werkdagen zou terug betalen. Echter ook dit was helaas niet het geval. Toen ik weer probeerde te bellen bleek hij niet meer telefonisch bereikbaar te zijn en de webshop was afgesloten. Bij navraag bleek ook dat de winkels waren leeggehaald.

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MaasFashion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MaasFashion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen