Klacht Maasmond: Men neemt klacht en de gevolgen van slecht finctionerende ventilatie in huis niet serieus.

peachie250v

Via VVe was er een aanbod voor HR++ beglazing. Maasmond is komen opmeten en men gaf advies om de openklappende houten ramen te vervangen voor ramen met roosters. Ik heb gelijk aangegeven dat je dan niet kan doorluchten maar men verzekerde mij dat roosters veel meer rendement geeft door constante luchtcirculatie dan openstaande ramen. Ramen zijn in de winter geplaatst en bij de eerste warme dag liep temperatuur in huis op naar 28 graden. Door de roosters komt geen wind, what so ever. Al anderhalf jaar bezig om vervanging van 1 dicht raam voor een klapraam. In mei kreeg ik een offerte van 5 kleine ramen voor de prijs van 3600 euro incl btw. Alle ramen in mijn appartement koste 6300 euro bij elkaar. Verschil te groot. 15 mei mail gestuurd waarin ik aangeef dat men mijn klacht niet serieus neemt. Op dit moment temp in huis 32 graden. En het is half 10 in de avond. Het gaat ten koste van gezondheid en sociaal leven aangezien niemand bij mij wilt komen. Ik heb vanaf 15 mei geen 1 antwoord meer ontvangen ondanks dat de VVe meerdere malen verzocht heeft dit probleem op te lossen. Men heeft mij misleid met verkeerde informatie en ik ben niet tevreden met het geleverde product. Er moet snel wat gebeuren voordat er wat ergs gebeurd..

Voor een redelijke prijs (rond de 1000 euro) vervanging van 1 raam per kamer. Ik heb 5 ruimtes waarvan 1 een balkondeur zit, die hoeft niet.

Wij vinden dat Maasmond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Maasmond?