Klacht Maastricht4u.nl: Niet bestaande hotel reservering.

Ledonjon

Via Vakantieveilingen.nl heb ik een overnachting gewonnen bij Maastricht2b.nl.
Na mijn reservering heb ik niets meer vernomen.
In de drie dagen voor ik naar Maastricht zou gaan heb ik meerdere keren gebeld naar Vakantieveilingen.nl. Deze mailden mij in eerste instantie een bevestiging van de reservering maar had geen adres van het hotel. Het adres zou ik krijgen van Maastricht2b.nl.
Helaas is Maastricht2b.nl niet te bereiken via de telefoon en ook een website bestaat niet. Alle correspondentie moet via Vakantieveilingen.nl.
Drie dagen lang is mij beloofd dat alles goed zou komen. Dus op naar Maastricht!
De hele dag in Maastricht weer om de twee uur bellen met Vakantieveilingen.nl om te vragen welk hotel geboekt is.
Om 16:00 uur eindelijk antwoord:
GEEN HOTEL., GEEN COMPENSATIE
Maastricht2b.nl is zelfs zo onprofessioneel geen contact op te nemen na herhaaldelijk mailtjes sturen.
Vakantieveilingen.nl heeft in ieder geval mijn geld teruggestort.

Compensatie voor de gemaakte kosten is het minste wat Maastricht2b.nl (of Maastricht4U.nl zoals ze ook wel heten) kan doen.
Dit zijn telefoon-, reis-, hotel- en etenskosten voor twee personen.
Hiernaast is de frustratie en het verpeste uitje naar Maastricht niet in geld uit te drukken.
Een mailtje met excuses kan al niet eens.
Herstel: een mailtje kan al niet eens.

Wij vinden dat Maastricht4u.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Maastricht4u.nl?