Klacht Maasveste Berben Bouw: onvoldoende communicatie en geen overleg met kopers

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 345657
Gebruiker
Benno
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Komt eerder gemaakte afspraken van opleveringsdatum nieuw te bouwen woning niet na. Is al 2 keer uitgesteld.
Communiceert ruim onvoldoende met kopers van woningen. Reageert slecht /of niet op telefonische en schriftelijke reacties/vragen van kopers.
Kopers worden onvoldoende geïnformeerd over aanpassingen/veranderingen

De oplossing

meer en tijdig informatie over voortgang in bouwproces

1 reactie

  1. Auteur
    Maasveste Berben Bouw
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag heer Joosten,

    Dank voor uw berichtgeving en kennisgeving betreffende de voortgang van uw nieuwbouw.
    Graag zouden wij u willen vragen om uw openstaande actiepunten, vragen en opmerkingen aan ons te doen toekomen op het daarvoor bestemd email adres zodat wij adequaat kunnen reageren op uw vragen. Ik zal het email adres nog een keer vermelden, wellicht is dit (nog) niet bekend bij u: vragen@maasvesteberbenbouw.nl
    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw reactie op bovenstaand email adres graag tegenmoet.
    Fijne dag gewenst en met vriendelijke groet,

    Maasveste Berben Bouw

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benno
Datum
Uiteindelijke oplossing
wordt een persoonlijk gesprek aangevraagd, waarin zaken nader besproken kunnen worden Na enkele dagen nog geen antwoord van aannemer ontvangen voor datum gesprek
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Maasveste Berben Bouw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen