Klacht Maasveste Berben Bouw: onvoldoende communicatie en geen overleg met kopers

content Niet opgelost
Benno

Komt eerder gemaakte afspraken van opleveringsdatum nieuw te bouwen woning niet na. Is al 2 keer uitgesteld.
Communiceert ruim onvoldoende met kopers van woningen. Reageert slecht /of niet op telefonische en schriftelijke reacties/vragen van kopers.
Kopers worden onvoldoende geïnformeerd over aanpassingen/veranderingen

meer en tijdig informatie over voortgang in bouwproces

Maasveste Berben Bouw
    Goedemiddag heer Joosten,

Dank voor uw berichtgeving en kennisgeving betreffende de voortgang van uw nieuwbouw.
    Graag zouden wij u willen vragen om uw openstaande actiepunten, vragen en opmerkingen aan ons te doen toekomen op het daarvoor bestemd email adres zodat wij adequaat kunnen reageren op uw vragen. Ik zal het email adres nog een keer vermelden, wellicht is dit (nog) niet bekend bij u: vragen@maasvesteberbenbouw.nl
    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw reactie op bovenstaand email adres graag tegenmoet.
    Fijne dag gewenst en met vriendelijke groet,

Maasveste Berben Bouw

Benno
wordt een persoonlijk gesprek aangevraagd, waarin zaken nader besproken kunnen worden Na enkele dagen nog geen antwoord van aannemer ontvangen voor datum gesprek

Ook een klacht indienen over Maasveste Berben Bouw?