Wij vinden dat Maat-keuken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Maat-keuken: Bedrijf levert niet en zegt vervolgens geld terug te storten, maar doet dit niet.
Details
De klacht
Onderdeel voor keuken besteld op 27 januari, zou op 23 februari geleverd worden. Nadat datum is verstreken en ik netjes vraag wanneer levering plaatsvindt, ontvang ik mail met nieuwe leveringsdatum: 30 maart. Nadat datum opnieuw verstreken is, vraag ik mijn geld terug. Met spijtbetuiging wordt beloofd het hele bedrag terug te storten. Na 30 dagen wachten (dit is periode voor terugbetaling die in de leveringsvoorwaarden vermeld wordt) staat het bedrag nog niet op mijn rekening. Ik heb vervolgens op 13 mei opnieuw een mail gestuurd met dringend verzoek om terugbetaling. Ik heb nu nog steeds geen geld op mijn rekening terugontvangen.De oplossing
Betaalde bedrag van €20,25 alsnog terugstarten op mijn rekening, zoals per mail beloofd.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.