Opgelost door Maat-keuken: Bedrijf levert niet en zegt vervolgens geld terug te storten, maar doet dit niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 305277
Gebruiker
A.M.R. Holtus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onderdeel voor keuken besteld op 27 januari, zou op 23 februari geleverd worden. Nadat datum is verstreken en ik netjes vraag wanneer levering plaatsvindt, ontvang ik mail met nieuwe leveringsdatum: 30 maart. Nadat datum opnieuw verstreken is, vraag ik mijn geld terug. Met spijtbetuiging wordt beloofd het hele bedrag terug te storten. Na 30 dagen wachten (dit is periode voor terugbetaling die in de leveringsvoorwaarden vermeld wordt) staat het bedrag nog niet op mijn rekening. Ik heb vervolgens op 13 mei opnieuw een mail gestuurd met dringend verzoek om terugbetaling. Ik heb nu nog steeds geen geld op mijn rekening terugontvangen.

De oplossing

Betaalde bedrag van €20,25 alsnog terugstarten op mijn rekening, zoals per mail beloofd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maat-keuken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.M.R. Holtus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na aangite doen bij de politie staat het betaalde bedrag nu ineens op mijn rekening! Ik raad iedereen aan om aangifte te doen! Kan snel via Internet. Zo dwingen we bedrijven als deze tot eerlijk zakendoen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Maat-keuken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen