Opgelost door Maat-keuken: Besteld produkt niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110758
Gebruiker
Marij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 01-04-2015 een gevelrooster besteld en betaald. Levering zou 24-04-2015 plaatsvinden, maar niets ontvangen. Op 26-04-2015 mail gestuurd, waar het bleef, als het niet geleverd zou worden, geld terug anders zou ik overwegen aangifte te doen.
Vervolgens zou de bezorgdatum 15-05-2015 zijn, maar helaas weer niets ontvangen. Mail gestuurd met daarin de bestelling geannuleerd en dat uiterlijk op 28-05-2015 het vooruit betaalde bedrag op teruggesort zou worden.

De oplossing

Geld terugstorten op onze rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maat-keuken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marij
    Datum
    Na de laatste mail met het dreigement van aangifte doen, ontving ik het bestelde gevelrooster.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Maat-keuken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen