Opgelost door Maat-keuken: Bestelling glasplaat nog niet ontvangen na maand wachten

Hartenvrouw

Na ontvange van factuur met verwachte leverdatum 20 maart jl. nog steeds niets ontvangen. Mail en vraag via contactformulier wordt niet beantwoord, telefonisch contact niet mogelijk. Ik ga nu gezien deze site een bericht inspreken met de eis om vandaag een reactie te ontvangen op mijn vraag. Anders geld retour en in laatste instantie aangifte van oplichting bij politie.

Levering van product , reactie op mail etc., bij geen levering geld retourneren.

Wij vinden dat Maat-keuken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hartenvrouw
    Inmiddels (15-05-2015) is het geld teruggestort op mijn rekening, nadat ik met de leverancier had afgesproken de bestelling te annuleren en het reeds betaalde terug te willen.
    In de tussentijd heb ik een andere leverancier gevonden en wel I- kook.nl , die hetzelfde product in de afgelopen twee weken heeft besteld èn geleverd, zonder vooruitbetaling en voor hetzelfde bedrag!

Hartenvrouw

Ook een klacht indienen over Maat-keuken?