Klacht Maat-keuken: Betaalde bestelling, niet geleverd.

Klachtnummer
# 403750
Gebruiker
BB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Juni'19 bestelling geplaatst en betaald, echter niet ontvangen.
Na contact te hebben gehad via de mail, kregen we bericht dat de levering verlaat was. Bij het 2e contact hebben we verzocht indien geen levering mogelijk is, de betaalde kosten terug te storten, echter totaal geen reactie meer gehad.

De oplossing

Aankoopbedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maat-keuken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maat-keuken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen