Klacht Maat-keuken: Handdoekrek betaald, nog steeds niet geleverd

Klachtnummer
# 107756
Gebruiker
Anna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 maart 2 handddoekrekken besteld, meteen betaald en zou binnen 3 weken geleverd worden. De levering wordt steeds uitgesteld. De uiteindelijke leverdatum zou 10 april worden. Ik heb ze opnieuw gemaild en er werd mij medegedeeld dat de nieuwe leverdatum 10 mei zou worden... Ga ik deze rekjes nog krijgen of toch niet meer. Wanneer ik ze op 10 mei niet ontvang, ga ik aangifte doen!

De oplossing

Ik wil graag de producten op tijd geleverd krijgen, uiterlijk 10 mei a.s. en anders op 10 mei mijn geld terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maat-keuken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maat-keuken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen