Klacht Maat-keuken: huishoudtrap betaald maar niet geleverd

Klachtnummer
# 302477
Gebruiker
Verkuijlen4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Huishoudtrap besteld en betaald in juli 2016, na maandenlange (keurige) email wisselingen is de trap in mei 2018 nog steeds niet geleverd

De oplossing

terugstorting van het betaalde bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maat-keuken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maat-keuken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen