Opgelost door Maat-keuken: Restitutie betaling nog steeds niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 92217
Gebruiker
H. Heringa
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 24 september 2014 keukenverlichting besteld.
Voorlopige leverdatum 17 oktober 2014.
Vervolgens opgave nieuwe voorlopige leverdatum 14 november 2014.
Vervolgens opgave nieuwe voorlopige leverdatum 12 december 2014 met de optie de order te annuleren.
Order door mij geannuleerd en dit wordt op 20 november door Maat-Keuken bevestigd met de opmerking dat restitutie van het aankoopbedrag zal plaats vinden.
Op 10 januari 2015 nog niets ontvangen.

Gewenste oplossing

Restitutie van het aankoopbedrag
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maat-keuken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Maat-keuken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen