Klacht Maat-webshop.nl: Bestelling betaald maar geen goederen ontvangen.

Klachtnummer
# 608998
Gebruiker
Gebruiker1581946820
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 25 mei 2022 een bestelling geplaatst bij Maat-Webshop.nl. Met ideal € 51,75 betaald. Orderbevestiging (#1653497221) ontvangen met levertijd 21/6. Geen track & tracenummer ontvangen en spullen zijn niet geleverd. Email gestuurd en nieuwe leverdatum gekregen 15/7. Wederom geen spullen ontvangen. Geen reactie meer op emails! Klacht via Klacht.nl wordt niet in behandeling genomen door de Maat-webshop.nl
Ik wil mijn order per omgaande ontvangen of mijn geld direct terug.

Gewenste oplossing

Mijn bestelling per omgaande leveren of anders geld retour. Reageren op emails!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maat-webshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maat-webshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen