Wij vinden dat Maatje xl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Maatje xl: wel betaald, geen levering
Details
De klacht
Heb 14 april een BH besteld via internet bij Maatje XL en betaald via Ideal.Ik heb diverse malen geprobeerd te bellen, zowel naar vaste telefoonlijn als naar mobiel, maar er wordt niet opgenomen!
Heb een e-mail gestuurd een paar weken geleden en daar heb ik ook geen reactie op gehad!
Dus ik ben bang dat het betaalde geld van € 34,25 weg is ! Ben hier heel erg boos en teleurgesteld over en baal als een stekker hierover, dit is toch pure oplichting????????????
De oplossing
Ik wil of levering van het produkt of mijn geld terug!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.