Klacht Maatje xl: wel betaald, geen levering

Klachtnummer
# 5557
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 14 april een BH besteld via internet bij Maatje XL en betaald via Ideal.
Ik heb diverse malen geprobeerd te bellen, zowel naar vaste telefoonlijn als naar mobiel, maar er wordt niet opgenomen!
Heb een e-mail gestuurd een paar weken geleden en daar heb ik ook geen reactie op gehad!
Dus ik ben bang dat het betaalde geld van € 34,25 weg is ! Ben hier heel erg boos en teleurgesteld over en baal als een stekker hierover, dit is toch pure oplichting????????????

De oplossing

Ik wil of levering van het produkt of mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Maatje xl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maatje xl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen