Klacht Maatkracht: weigering retour nemen trapleuningen en contact (was wel afgesproken)

Anoniem

Wij zijn nu 1,5 jaar bezig met Maatkracht om ervoor te zorgen dat de trapleuningen die wij bij de trap hebben ontvangen retour te sturen. Dit omdat de leuningen slecht gelakt zijn (uiteinden niet, druppelvorming) en 2 van de 3 leuningen passen niet. Ik probeer herhaaldelijk contact met hen op te nemen, krijg soms iemand aan de lijn maar die weet niet hoe het zit. We maken dan de afspraak dat zij het doorgeeft en uitzoekt en contact op laat nemen. Tot nu toe gebeurd dat niet. Vandaag werd er zelfs opgehangen toen ik mijn naam zei. Dit terwijl ik nog nooit onbeleeft ben geweest.

Wij willen graag dat de leuningen opgehaald worden en dat wij ons geld terug krijgen.

Maatkracht
    Geachte mevrouw van de Bout,Een product wat op maat gemaakt wordt, (in dit geval bijbehorende muurleuningen voor uw trap op maat gemaakt)
    kunnen wij niet retour nemen. Dit leest u ook in onze voorwaarden. Ik ga er dan ook van uit dat u dat is medegedeeld aan de telefoon.Maar !!!
    U zegt dat de uiteinde van deze muurleuningen (rond 38 mm) niet rond zijn. (wat ik nu pas lees en dus niet wist)
    Als dat het geval is, is dat een fout van ons en zullen u dan het bedrag van de muurleuningen terug geven.
    Ik zal een deze dagen even iemand bij u langs sturen om verder te overleggen.Voor wat betref uw laatste telefoon gesprek.
    Dit moet een storing zijn geweest, want dit is niet de manier van hoe wij onze klanten te woord staan.Met vriendelijke groet,
    Anoniem
    Na deze reactie heb ik telefonisch contact opgenomen met Maatkracht. Er werd opgenomen, er werd mij direct medegedeeld dat zij niet met mij in discussie ging en dat zij boos was dat ik hun aangegeven heb. Ik wilde graag weten of iemand nu de leuningen op komt halen en wij ons geld retour ontvangen. Haar antwoord hierop was dat omdat ik hun nu aangegeven heb zij denkt van niet. Toen ik zei dat ik dan meer stappen ging ondernemen zei zij dat zij dan ging zeggen dat ik hun bedreig???!!!
    Maatkracht
    VOORSTEL TOT AFHANDELING ( AFGEWEZEN )Uw telefoon gespreken zijn toch anders dan normaal.
    Die zogenaamde storing die ik hier boven noemde, is denk ik toch geen storing geweest.
    Anoniem
    Het betreft een bedrag van 105 euro excl. btw. Ik verbaas me dan ook ten zeerste dat Maatkracht hier zo moeilijk over doet., Wij moesten het totaalbedrag van tevoren aan hen betalen anders kwamen zij de trap niet plaatsen. In totaal hebben we meer dan 2000 euro voor de trap betaald.En nu doen zij moeilijk over 105 euro!! . Zoals in laatste reactie van hun te lezen is hebben zij toch de telefoon opgehangen, erg jammer dan zij op deze manier met klanten omgaan!

Anoniem

Ook een klacht indienen over Maatkracht?